שמחות קטנות

Facebook
Twitter
LinkedIn

שמחות קטנות יכולות להיות גדולות אם רק ניתן להן להיות כאלה.

כמו להסתכל על ציור של ילד ולהבין שיש בו המון!!!!

דמות, חובשת כובע ומשקפי שמש, פה פתוח לרווחה אולי אפילו חיוך. ציור פשוט, אבל מציג את התחושות והחוויות שיש בראש, אדום על גבי לבן. ציור שנראה סתמי אבל רחוק מלהיות כזה. לחשוב שהכוונה ברורה אבל לדעת שהיכולת להעביר אותה לא ברורה מאליה. זו הפעם הראשונה שהוא מצליח להמחיש לנו את עצמו בציור וזה קסום.

כמו לשמוע רעשי לעיסה בזמן האוכל, הפה פתוח אבל לרגע לא לחשוב שזה לא מנומס.  כי המישהו הזה שמשמיע את הלעיסות הללו לא הכניס לפיו פירור כבר שבועות (ניזון מנוזלים בלבד), היה עצבני מרעב ולא הצליח להתרכז כמעט בדבר – להיות מהופנטים מהצליל הזה ולחשוב שהוא נפלא ומענג,  כמעט כמו המוזיקה של שיר אהוב.

כמו לנסוע לחופשה משפחתית. צנועה בהרבה מזו של כוווולם ולחשוב עליה כעל הכי מפנקת בעולם רק משום שהצלחנו לקיים אותה וליהנות ממנה בפעם הראשונה.

את האירועים הכל כך שגרתיים הללו  שאנו חווים אנו נוטים לבחון בעיניים לא שבעות. לא תמיד מתרגשים מהם כפי שראוי. לא מצליחים להשלים עם מה שיש ועסוקים במה שעוד לא השגנו. לא מצליחים להנות מהדברים הקטנים ולהתמקד בפרטים היפים שבתמונה המלאה.

ממליצה. לאסוף שמחות קטנות מתי שרק אפשר. החיים קצרים. תכל’ס…

פוסטים נוספים

Catch me if you can…

אז האהוב הקטן שלי אוכל טוב, אפילו טוב מאד כבר תקופה ארוכה. קמים בבוקר, הוא מוודא שהסנדוויצ’ים שלו עם הממרחים שהוא אוהב

הבת שלו…

לפני כמה שבועות נפגשנו החברה ואני שוב ושוחחנו על הרפתקנות. מיד חשבתי על אבי, חשבתי על הדברים שהוא חלם והגשים ועליו כדמות האב שמלווה אותי בחיי. היום אני מבינה שהיכולת שלי להתמודד עם המציאות האישית שלי היא כמובן קודם כל שלי אבל גם הרבה בזכות העובדה שהייתה לצדי דמות אב שצפיתי בה.

האבחון – קורונה

מה אגיד לכם, כבר הייתי שם, במקום הזה שביום אחד הכל מתהפך ושום דבר לא ברור ולא מובן מאליו. ברגע אחד, “ברסי” שלנו (הנויורלוג) הודיע לנו שהחיים כבר לא יהיו כפי שהיו. יש הנחיות חדשות, יש “אפשר” ו”אי אפשר”…

תמונה של תמר פרנק

תמר פרנק

שמי תמר פרנק, אמא לשתי בנות ואמא שלו, ילד על הספקטרום האוטיסטי, שחולמת ושואפת בשבילו, בשבילו וגם בשביל עצמה. מתמודדת 24/7 אבל אופטימית חסרת תקנה. רוצה שתבינו איך זה להיות כזו ואם לא אתם מוזמנים לשאול. אם גם אתם הורים 'שלו' או 'שלה' שלא תרגישו לבד, גם אם אין לכם ילדים 'מיוחדים', בואו נכיר כדי שלא תהיו נבוכים להתקרב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יש לכם שאלות. רוצים לדעת עוד,  אבל בפרטי? שלחו לי הודעה. צרו קשר

נגישות